måndag 21 september 2009

Bussresan inställd :(

Jag har idag tvingats ta det jättetråkiga beslutet att ställa in bussresan pga för få anmälningar, avhopp, utställare som hoppat av mässan (står ej på mässans hemsida än) och annan ny info.

Jag är jätteledsen för detta och ni som har betalt in maila mig era kontonummer så för jag tillbaka era pengar med detsamma. ann-kristin.thuvesson@ystad.nu

Jag hoppas såklart det kommer fler mässor som jag kan fixa bussresa till så tipsa mig gärna om ni har ide på någon trevlig mässa.
Jag beklagar så att jag måste ta detta beslut och hoppas så att ni kan åka på mässan ändån? Vill annars tipsa om Helsingborgsmässan nu på söndag den 27:e september.

5 kommentarer:

annmari sa...

Men va synd. Jag hade ju också troligen tänkt hänga på. Vilka är det då som hoppat av?

Anki sa...

Det är 6 personer...

Likabra ta beslutet nu så folk kan hinna ev alternativ, bussen behövde ändån ha besked nästa vecka och jag tror inte vi längre får ihopa personer till varken en 36 personersbuss elelr 50 mannabuss längre..
Tråkigt såklart men så är det.

Sara sa...

Vad tråkigt Anki!
Jag var korkad nog att boka bröllopsresa den helgen, annars hade jag kanske hängt på... Men det går fler tåg - eller bussar! Kram på dej!

Eva-Carin sa...

Vad tråkigt!! Jag håller själv på att ordna en bussresa ner till mässan från östergötland. Just nu fattas ca 3 st pers. Hoppas att resan kan bli av. Så, vet ni om ngr scrappare/pysslare i östergötland så hänvisa dem till: www.oppgard.nu/scrapmassan.htm

Hoppas ni kan få ihop till en resa nästa år. Mässan är väl i vår igen (mars?)?

Jessica sa...

Vad trist att det inte blir av!Vilka utställare har hoppat av då??

Kram Jessica